19 Ocak 2015 Pazartesi

Bu aralar...

Bir bu aralar biz postu ile karşınızdayız sayın seyirciler. Yine bol gezmeli bir hafta geçirmişiz. Bumbo koltuğumuzdan çok memnunum gerçekten. Mamalarını da veriyorum böyle bolca oturup oyunda oynuyor paşam.



Bol gülücüklü yatak pozlarımız bu ara favorimiz.












1 yıllık Adım adım üyeliğimiz sona ermeye yakın yetkililer aradılar. Aslında niyetim devam etmemekti ama telefondaki kişi öyle bir kandırdı ki beni bu defa 1 buçuk yıllık üyeliğe tamam demişim bile. Bu fotoğrafta şimdiye kadar aldığımız en iyi kutu. Keçeden bir kutu ham ahşaptan mobilyaları var. Ve kitapta ki diğer etkinliklerde kullanmak üzere çeşitli ipler kağıtlar vs.






Kitapta ki etkinliklerden biri aile ağacıydı biz bunu kitabın üzerinde yapmadık Naz'ın dolabının üzerine uyguladık. Naz her geleni oda ziyaretlerine zorlaması için yeni bahanesi oldu:))







Hafta sonu Naz'ı Çorlu'ya anneli oyun grubuna götürdüm amacım okula alışması. En çokta yaşıtları ile kaynaşmasıydı ama maalesef peşimden ayrılmadı kendisi.








Yanlız öğretmen olmamdan mı kaynaklı yoksa bizim haftamızda gerçekten mi özensiz davrandılar bilmiyorum, yapılan işleri o gün okulda beğenmedim. 1 saat top havuzu ve oyuncaklarla oynattılar. Birer kurabiye ve su ikram ettiler. Verdiler elimize oyun hamurlarını ve müzik açıp dans ettirdiler. Hiç bir yönlendirme, bir grup oyunu ya da birlikte bir şarkı öğretme gibi çabalarından en azından birini yapmalarını beklerdim. Sadece serbest oyun oynandı o kadar. 


Eve gelen bir kargo kolisi bu haftanın kurtarıcı oyuncağı oldu bizim için.




Hafta sonları yapmaktan en zevk aldığımız şey kırlara, ormanlara gitmek. Havalar soğukta olsa kendimize bir yer buluyoruz. Bu haftasonu iki günümüzü önceki haftasonu 1 günümüzü böyle yerlerde gezindik. Bu haftasonu 1 gün özelikle Uras uyusun diye çıktık gerçi. Uyumadan gidip geldik ve bütün yol mızırdandı ağladı durdu açıkçası çok yorucuydu bu kısmı. Altta ki foroğrafta önceki haftadan kalan bir kare.



 Anneananem ve teyzem Edirne'de okuyan kuzenimin yanındaydılar bu hafta. Her gün konuşup fotoğraf paylaşıp duruyorduk. Uras uzun yolda ağladığı için yola çıkmaya cesaretim yoktu ama fotoğrafları görünce dayanamadım annem ve çocuklarla atladık bizde Edirne'ye gittik 2 gün misafiri olduk Elif'in. Kız kıza çok güzel vakit geçirdik.





Naz'a bir oyun evi bulduk çok sevdi.









Döndüğümüz gün Naz pasta yapmak istedi birlikte pasta tabanlarını kullanıp ev yapımı puding ile çok güzel bir pasta yaptık.


 

Bu haftalık bu kadar. Esen kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder