9 Ocak 2015 Cuma

Bu aralar...


Sık sık yapacağımı düşündüğüm yazı dizisinin ilki postu olsun bu.
Yeni bir yıla gireli 9 gün olmuş bile. Biz bu sene de yeni yıla ailemizle girdik. Yavaş yavaş ritüele dönen hadiselerden biri de bu yeni yıl yemeği. Tabi ki bizim evde. Annem-babam,evlatlarım, eşim ve onun anne babası bu sene sadece kardeşlerinden biri ile yedik geleneksel yeni yıl yemeğimizi. maalesef hiç fotoğrafımız yok. O gece elektrikler sıkça kesildi. Hatta yemeğin büyük bir kısmını zorunlu olarak mum ışığında yedik. Sonrasın da 12den önce uyudu sıpalarım. Bizde telsizi elimize alıp karşı komşumuza geçtik ve 4 e kadar güzel vakit geçirdik. Çocukların bu durumdan haberi olmadığından mıdır nedir sabah erkenden kalktılar.:)) Şaka tabi Uras erkenden uyandı. Az biraz vakit geçirdik sonra tekrar uyuttu sıpam beni sağ olsun.Çok güzel bir uyku çekebildim. Maalesef 6 aydır hasfretim uykuya. Çok seviyorum uyumayı ama oğlum hala 3 saatte bir emmek için kalkıyor.
Ya bu ne şimdi daldan dala. Uykusuzluk içimde çok büyük yara da sanırım  lafı hep oraya getiriyorum.
o gece ye ait fotoğraf yok ama o gün Nazoşla çıktık  karda çok güzel vakit geçirdik. Bu nazın gerçek anlamda ilk karla tanışması idi. Zira son 3 yıldır böyle kar hiç yağmamıştı. Çok eğlendik. Uras da anneannesinin kucağında bizi camdan izledi. (pek bizi fark ettiğini sanmıyorum ama Naz onun pencerede olduğunu gördü en azından) evden havucumuzu düğmemizi aldık çıktık. Hızlıca bir kardan adam yaptık. Üşüyüp hasta olmayı hiç istemeyiz sonuçta.



işte hazırız.



Bu da Naz'ın ilk kardan adamı 


selfie yapmadan olur mu hiç.


Hadi karlara yat annecim fotoğrafını çekeyim dedim. İlk önce böyle put gibi durdu.
sonra azıcık kolalrını falan aç deyince altta ki poz geldi.




Yeni yıldan nerdeyse 1 ay önce süsledik ağacımızı.  Naz sürekli süsleri ağaçtan indirmeye başlayınca el altından kaldırmanın iyi olacağını düşündüm.  Bu yıl ilk berabar geçirdikleri yeniyıldı ve ilk fotoğraf anneleri tarafından zevkle çekildi.


Uras'ın bu şaşkın hallerini çok seviyorum





yakışıklı oğlum, gülüşüne kurban


sanki poz ver demişiz de ellerini bağlıyor.





aa apla yanıyo bu ağaç:P





Aşağıda bir sürü bu aralar biz fotoğrafı var. Şimdilik bizden bu kadar. Öpüyoruz sizleri...


Bir yatak sefası

Her bebeğin bir çıplak fotoğrafı olmalı değil mi?



:Mutfak masasının gülleri 


Uras ablasını dinlerken


6 ay doktor kontrolümüz




Doruk abiyle biz..


Sabah şekerleri


Naz ve sanatsal çalışmaları




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder