3 Aralık 2015 Perşembe

Naz baleye başladı

Küçük bir yerde yaşıyoruz imkanlarımız kısıtlı ama yine de çoçuklarımız için bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Naz bale yapmayı çok istiyordu yazın ben bale kurşuna gideceğim biliyor musunuz dedi durdu. Kasım başından beri gidiyor. Yanlız  ben biraz rahatsızım çünkü saati çok erken. Nazı erkenden kaldırıp kahvaltısını besleyip evden çıkarmak tam bir işkence. Kalkar kalkmaz yemek yemeyi seven bir çocuk değil. Dolaylısıyla erken kalmış olsa da hazırlanıp evden çıkmak tam bir işkence. Hatta benim hadi nazlarım dan öyle sıkılıyor ki gitmeyeceğim diyor baZen. Sanırım biraz da zor gelmeye başladı biraz isteksiz görüyorum kurs çıkışları onu. Elbisesini falan seviyor ama öyle çok da düşkün değil diğer kızlar üstlerinden çıkarmıyorlarmış ama bizim ki sadece kursa gidiyorken giyiyor. Hatta bu haftadan sonra onu bile giymelerini istemiyor öğretmenleri. Hareketlerini kısıtlıyor çünkü. Kimisi eteğine bakmaktan öğretmenini dinlemiyor falan☺️ şimdilik yazacakalrım böyle bir kaç güzel fotoğrafla yazıyı Sonlandırıyorum. Sevgiler  💕






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder